CENNIK REKLAMY NA SAMOCHODACH OSOBOWYCH – MIDI

Prezentujemy orientacyjny cennik wykonania reklam na samochodach osobowych średniej wielkości. Zakres oferowanej reklamy może obejmować różne warianty produkcyjne. W zależności od zastosowanych technik, najtańszą opcją będzie wykonanie oklejenia pojazdu w formie wektorowej przy użyciu folii ploterowych. Kolejną grupą będą reklamy łączące grafikę wektrową z elementami wielkoformatowych wydruków zdjęciowych. Bardziej zaawansowana produkcyjnie to grupa reklam łącząca wydruk wielkoformatowy na foliach wylewanych z elementami oklejenia szyb foliami One Way Vision. Ostatnią i najbardziej zaawansowaną reklamą na samochodzie są cało powierzchniowe grafiki reklamowe wraz z foliami perforowanymi.

W zależności od wielkości wyklejonej grafiki – cena powinna się mieścić w zakresie prezentowanych piktogramów. Do grupy średniej wielkości pojazdów należą wszystkie pojazdy 4 drzwiowe w wersji nadwozia typu kombi, pojazdy średniej wielkości typu hatchback, średniej wielkości pojazdy 4 drzwiowe. W przypadku wątpliwości do której grupy zaliczyć Państwa pojazd – prosimy o przesłanie nazwy własnej samochodu, modelu, roku produkcji.

Reklamy na autach średniej wielkości - osobowe

Reklama na samochodach średniej wielkości – przykładowe grafiki

Cennik wykonania reklamy na średniej wielkości samochodach osobowych


Grupa asortymentowa: reklama na samochodach – średniej wielkości auta osobowe


  • Mały samochód osobowy – reklama wykonana na foliach polimerowych i monomerycznych.
  • Grafika reklamowa – wycinana ploterem – naklejki w formie napisów, liter, znaków.
  • Cena oklejenia – wykonania reklamy obejmuje:
    • 2 x drzwi boczne (wg, schematu)
    • 1x klapa tylna bagażnika

Cena: od 249,00 zł


  • Mały samochód osobowy – grafika wykonana na foliach polimerowych i One Way Vision.
  • Grafika – wycinana ploterem – naklejki w formie napisów, liter, znaków,logotypów oraz wydruków wielkoformatowych na foliach One Way Vision
  • Cena oklejenia – wykonania reklamy obejmuje:
    • 2 x drzwi boczne (wg, schematu) + 2 szyby boczne
    • 1x klapa tylna bagażnika grafika wektorowa + szyba tylna

Cena: od 449,00 zł


  • Reklama na mały samochód osobowy__grafika wykonana na foliach polimerowych, wylewnych
    i One Way Vision. Reklama – wycinana ploterem – naklejki w formie napisów, liter, znaków, logotypów oraz wydruków wielkoformatowych na foliach OWV oraz wylewanych
  • Cena oklejenia samochodu – wykonania reklamy obejmuje:
    • 2 x drzwi boczne (wg, schematu) + 2 szyby boczne + elementy błotników
    • 1x klapa tylna bagażnika + szyba tylna bagażnika + klapa tylna wektory

Cena: od 599,00 zł


  • Oklejenie małego samochodu osobowego – folia ploterowa, folie polimerowe, wylewane oraz One Way Vision. Grafika drukowana w całości na foliach wylewanych oraz OWV.
  • Wycena obejmuje: drzwi boczne, słupki łącznikowe, szyby 2x boczne i 1x tylna, elementy błotników tylnych i drzwi przednich wraz z klapą tylną.
  • Oklejenie zderzaków uzależnione jest od materiału wykonania.
  • W przypadku materiałów uniemożliwiających oklejenie reklamą – polecamy
    usługę lakierowania w kolorze zbliżonym do grafiki – wycena indywidualna.

Cena: od 990,00 zł


  • Oklejnie całopowierzchniowe małego samochodu osobowego – folia wylewana,
    oraz One Way Vision. Grafika drukowana w całości na foliach termoplastycznych 3D oraz OWV.
  • Wycena obejmuje: oklejenie grafiką reklamową całej powierzchni auta
    (bez szyb przednich i bocznych drzwiowych 🙂 W przypadku chropowatych powierzchni elementów zderzaków – nie podejmujemy się oklejenia tych elementów.

Cena: od 1290,00 zł


Cennik wykonania reklamy na samochodach nie obejmuje: projektów graficznych, elementów odblaskowych, zakupu lub wykonania zdjęć produktowych

Cennik reklam na samochodach osobowych średniej wielkości – obowiązuje od 1 marca 2016 r. Podane wartości oferty cenowej nie są cennikiem w rozumieniu kodeksu handlowego.
Ceny należy traktować orientacyjnie i poglądowo. Każdorazowo przygotowujemy konkretną wycenę wykonania reklamy obejmującą wszelkie ustalenia z klientem dotyczące
użytych materiałów – technik realizacji reklamy oraz warunków gwarancyjnych.