Potykacz reklamowy

Kolejnym popularnym produktem reklamowym, jest grupa reklam oparta na bardziej specjalistycznemu przeznaczeniu, czyli prezentacji bezpośredniej. Jaka jest najbardziej istotna różnica pomiędzy tym a innymi popularnymi formami reklamowymi? Pierwszą, a zarazem zasadniczą jest miejsce ekspozycji oraz funkcja rozszerzona, jaką ta grupa produktów ma do spełnienia


POTYKACZE - PODSTAWOWE FUNKCJE

W dobie nieustającej konkurencji i poszukiwaniu coraz to bardziej ciekawych form reklamowych, ta grupa produktowa bardzo wzbogaciła możliwości kreatywnej prezentacji elementów z wielu dziedzin reklamy, poligrafii, sprzedaży bezpośredniej, prezentacji produktu, czy promocji usługi.

PREZENTERY ULOTEK, WIZYTÓWEK I KATALOGÓW

Największym problemem dla klientów, którzy zdecydowali się na rozszerzenie prezentacji swojej firmy, produktu, usługi w formie elementów poligraficznych – była odpowiednia prezentacja posiadanych materiałów drukowanych. Jak w sposób estetyczny i skuteczny zaprezentować zbiór – zestaw posiadanych ulotek – katalogów czy folderów. W czasach poprzedniej dekady wystarczającym sposobem prezentacji, była ekspozycja płasko rozłożonych na stole, biurku, czy podstawie – zestawu wydrukowanych reklam. Niestety ten sposób prezentacji był mało estetyczny i co najważniejsze nie był skuteczny. Rynek nie znosi próżni, więc pojawiła się cała gama elementów wspomagających ekspozycję tego rodzaju reklam. Ze względu na swoją funkcję w sposób naturalny, produkt został podzielony na kategorie związane ściśle ze swoją funkcją i przeznaczeniem

Do najbardziej popularnej grupy POS (Point of Sale) zaliczamy:

  • stojaki na ulotki – foldery reklamowe
  • prezentery towarów – elementów graficznych – produktów
  • wooblery (reklama sklepowa prezentowana na giętkich elastycznych sprężystych paskach)
  • potykacze – ekspozycja reklamy na rozkładanych konstrukcjach wolnostojących
  • OWZ – (Otwórz Włóż Zamknij) – systemy prezentacji plakatów – reklam drukowanych
  • stendy reklamowe – indywidualnie projektowane makiety marketowe, reklamy produktowe