Grafiki reklamowe 3D

Aby zwrócić większą uwagę na prezentowaną – reklamowaną treść, wprowadziliśmy 3 wymiar do reklamy, czyli grafiki reklamowe 3D

Reklama przestrzenna

Nieustanna konkurencja i poszukiwanie bardziej urozmaiconych produktów reklamowych skłoniła nas do wprowadzenia nowej techniki ekspozycyjnej. Aby zwrócić większą uwagę na prezentowaną – reklamowaną treść, wprowadziliśmy 3 wymiar do reklamy, czyli przestrzenne grafiki reklamowe 3D.

Najbardziej popularną i ekonomiczną formą, są produkowane przez nas styrodurowe przestrzenne formy graficzne, wycinane ploterem termicznym z różnej grubości użytków płyt styrodurowych.

STYRODUR - PODSTAWOWY MATERIAŁ DO TWORZENIA REKLAM 3D.

Jednym z ważniejszych czynników mającym wpływ na wybór tej formy reklamy jest jego relatywnie niska cena - jako produktu gotowego. Wkomponowane elementy przestrzenne w grafikę na tablicy czy elewacji, powodują o wiele bardziej ciekawą formę ekspozycji danej reklamy. Niska cena - nieograniczone możliwości w tworzeniu form i kształtów, ten rodzaj produktów plasuje się w ścisłej czołówce rozwiązań ekonomicznych.

PODŚWIETLANE REKLAMY PRZESTRZENNE

Bardziej rozbudowaną formą reklam przestrzennych, są podświetlane lub świetlne grafiki reklamowe. W których do produkcji używamy nowoczesnych i popularnych źródeł światła jakimi są diody LED. Litery - grafiki mogą być wycinane z metaplexu (wersja podświetlana wewnętrznie) z obudowanymi ściankami, z płyt warstwowych i -podświetlane od tyłu (efekt światła odbitego) na płaszczyźnie montażu, wycinane z blach aluminiowych lub nierdzewnych.

Do najbardziej popularnych produktów z działu reklam przestrzennych należą:

  • styrodurowe grafiki 3D
  • podświetlane reklamy przestrzenne
  • podświetlane grafiki i litery - podświetlana reklama 3D
  • świetlne litery przestrzenne

Zobacz także

Tabela rozdzielczości

Przedstawiamy Państwu wskazane rozdzielczości w jakich należy przygotowywać grafikę do wielkoformatowego…

Materiały pod druk

Ze względu na bardzo szeroką gamę produkowanych mediów – ograniczamy się tylko do przedstawienia materiałów najczęściej używanych.

Przygotowanie pliku do druku

Bardzo ważnym zagadnieniem w technologii druku wielkoformatowego, jest sposób w jaki zlecający…

Przykłady zastosowań

Druk wielkoformatowy ma bardzo szerokie zastosowanie w bardzo wielu dziedzinach reklamy wizualnej