TRANSPARENT REKLAMOWY JAKO MOBILNA FORMA PREZENTACJI


Transparent reklamowy jest bardzo starą formą reklamy wizualnej, stosowaną w czasach PRL-u i wcześniejszych. Ten właśnie produkt zastępował lub bardziej uzupełniał tak popularne dzisiaj banery.
Transparent reklamowy

 

Transparent jest połączeniem funkcjonalności banera reklamowego z zaletami i wadami flagi reklamowej. Transparent to najogólniej mówiąc baner reklamowy wydrukowany na mocnej tkaninie materiałowej o gęstej strukturze własnej, nie powodującej efektu przenikania grafiki na drugą stronę ekspozycji. Niewątpliwa zaletą transparentu jest jego mobilność poprzez niską masę własną, powodującą, że waga gotowego transparentu będzie o nawet o 50-60% lżejsza od tradycyjnego banera reklamowego.
Mocna struktura materiału podkładowego jest kolejną zaletą, umożliwiająca nam wykazanie przewagi transparentu nad flagą reklamową.

Bardzo ważnym czynnikiem, przy wyborze tej właśnie formy reklamy, jest jego dobra absorbcja farby, który po zadrukowaniu na powierzchni jest o wiele bardziej czytelna, bardziej kontrastowa od reklamy – grafiki wydrukowanej na standardowym materiale flagowym.


Zastosowanie transparentów reklamowych


Transparenty reklamowe stosujemy wszędzie tam, gdzie ważna jest mobilność reklamy, tam gdzie czynnikiem nadrzędnym jest niska waga eksponowanej graficznie treści (imprezy plenerowe, marsze polityczne, tak bardzo popularne dzisiaj demonstracje uliczne). Transparenty znakomicie odnajdują się w wystawiennictwie i imprezach targowych. Grafiki wydrukowane na materiale – tkaninie transparentowej o wiele bardziej ekskluzywnie eksponują przekaz treści reklamowej i promocyjnej. Ten rodzaj reklamy to również nieoceniony produkt do szybkiej prezentacji elementów wystroju wnętrz podczas różnego rodzaju pokazów – eventów wewnętrznych, gdzie prezentowana grafika jest postrzegana z bliskiego planu.

Transparent reklamowy – baner czy może firmowa flaga reklamowa?


Każdy z omawianych produktów ma swoje plusy i minusy – każdy z nich ma swoje docelowe przeznaczenie i funkcje, które najlepiej spełni w określonych warunkach. Powyżej prezentowane produkty sa wzajemnie uzupełniającą się grupą asortymentową. W zależności od potrzeb i oczekiwań zamiennie można stosować te uniwersalne formy reklamowe. Ale aby wybór najbardziej odpowiedniej formy w stosunku do potrzeb był trafny, należy przeanalizować kilka punktów kluczowych. Pytań i odpowiedzi dotyczących danego produktu, celu użycia, miejsca ekspozycji, oczekiwanego efektu, posiadanego budżetu.

Życzymy wyboru jak najbardziej optymalnej formy reklamy do swoich potrzeb, a w przypadku wątpliwości jesteśmy do dyspozycji i służymy pomocą.