POZYCJONOWANIE STRON WWW


Tworzenie stron www Kraków Wieliczka

Na świecie jest blisko miliard czynnych i aktywnych stron www. Jaką mają szansę nowo powstałe STRONY, aby znaleźć się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania? Strona pozostawiona sama sobie w większości przypadków, bez odpowiedniego przygotowania właściwie nie ma szans, aby znaleźć się na szczycie wyszukiwarki na popularne wśród użytkowników hasła.


Sposobem, dzięki któremu mamy szansę podjąć walkę o najwyższe pozycje jest aktywnie zająć się promocją strony, będąc w swoich działaniach bardziej skutecznym od innych. Uzyskane pozycje nie są dane raz na zawsze, Internet cały czas pracuje, ewoluuje, zmienia się. Jak wyprzedzić konkurencję w wynikach wyszukiwania? Trzeba działać skutecznie i długofalowo.

SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON


Skuteczne pozycjonowanie powinno opierać się na zasadzie „w pierwszej kolejności nie szkodzić”. Dlaczego? Jeszcze kilka lat temu dużo prościej było pozycjonować stronę i osiągać satysfakcjonujące wyniki. Obecnie zmieniający się algorytm firmy Google i polityka sprzedażowa AdWords – sprawia że praca pozycjonerów i webmasterów wymaga finezji i taktu.

ALGORYTM GOOGLE NA STRAŻY DZIAŁAŃ WHITE SEO?

SEO - pozycjonowanie i tworzenie stron www

Coraz bardziej doskonałe algorytmy analizujące multum czynników związanych bezpośrednio ze stroną, jej zapleczem, wartością, zawartością merytoryczną i wieloma innymi czynnikami.

Mają coraz większy i trudny do przewidzenia, wpływ na awans lub spadek w pozycjach i wartości serwisów, codziennie robiąc wielkie tasowanie pozycjami. Trzeba powiedzieć jasno i wyraźnie: nie ma już możliwości zagwarantowania pozycji w TOP-10 w krótkim okresie, żadnej frazy o dużej konkurencyjności, robiąc to w sposób uczciwy i zgodny z zasadami White SEO.

Według zasad i wytycznych Googla – musimy rozpocząć pracę u podstaw, czyli najlepiej jak można – zoptymalizować witrynę pod względem SEO. Kolejnym krokiem jest dbanie o stronę uzupełniając ja o wartościowe i unikalne teksty –wysokiej jakości, zoptymalizowane wartości graficzne. Wzmóc działania na polu Social Mediów – integrując nasza stronę z nimi. Używać w sposób przemyślany swoją promocję w sieci: wartościowe katalogi stron, unikalne opisy oferty, dobrze przygotowane teksty reklamowe, rozbudowane i merytoryczne tworzone artykuły tematyczne. Nasza strona musi być responsywna – czyli zgodna z urządzeniami mobilnymi – wyświetlać się na nich w sposób bezbłędny.

JAKOŚĆ – SYSTEMATYCZNOŚĆ – OPTYMALIZACJA


Proces pozycjonowania, polega na szeregu operacji pośrednich, długotrwałych, sukcesywnych, złożonych czynności bezpośrednich, aby uzyskać wymierne i widoczne efekty. Nie należy tych efektów oceniać li tylko przez pryzmat wzrostu pozycji fraz wybranych, ale bardziej po generowanym ruchu na stronie a konkretnie jego wzroście lub spadku.
Jeżeli serwis internetowy na początku przygody z pozycjonowaniem generował ruch na poziomie 10/20 unikalnych odwiedzających dziennie, a po okresie 2/3 miesięcy ta wartość wzrosła o 100/200% i dalej ta tendencja jest wzrostowa – to możemy przyjąć, że jest to ruch w dobrym kierunku. Jeżeli analizując ruch poprzez pryzmat zapytań generowanych przez wyszukiwarkę w przełożenie na stronę – to również zaczyna to dobrze wróżyć na przyszłość.

Pozycjonowanie w obecnej dekadzie to nie tylko TOP-y w rankingu Google, a bardziej wzrost ruchu organicznego i ilość zapytań na „promowane frazy organiczne” Wyniki związane z optymalizacja i przygotowaniem strony pod pozycjonowanie pojawiają się w pewnym przedziale czasowym – nie jest skutkowane natychmiastowym rezultatem. Proces pozycjonowania to żmudny proces złożony dla cierpliwych. W żadnym wypadku nie należy się spodziewać spektakularnych wyników po okresie, tygodnia. Czy nawet miesiąca od rozpoczęcia procesu pozycjonowania strony internetowej.

PROCES POZYCJONOWANIA - NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY


  • audyt strony internetowej
  • analiza potrzeb klienta w oparciu o konkurencję
  • optymalizacja serwisu internetowego na podstawie analizy konkurencji
  • analiza konkurencji w oparciu o ofertę klienta
  • przygotowanie – zredagowanie treści publikowanych materiałów
  • analiza i wybór miejsc zewnętrznych do publikacji przygotowanych treści
  • publikacja i działania związane z pozycjonowaniem pośrednim i bezpośrednim
  • analiza – raportowanie

Wszystkie powyższe elementy można na etapie podstawowym wykonać we własnym zakresie, absolutnie nie korzystając z firm zewnętrznych. Nie jest to żadna magia, ani wiedza tajemna.Wszystkie podane powyżej czynności są prawie w 99% zgodne z wytycznymi White SEO. Niestety wszystkie z wymienionych zagadnień wymagają systematyczności i dość dużej ilości poświęconego czasu, kilkunastu przydatnych narzędzi do analizowania wyników procesu pozycjonowania.

Życzymy powodzenia w skutecznych poczynaniach na niwie pozycjonowania internetowego, w przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości – prosimy o kontakt.