SPOTY REKLAMOWE

Polecamy nowy produkt z rodziny reklamy interaktywnej. Spoty – filmy reklamowe, to nic innego jak kolejna forma promocji – reklamy, której zadanie jest tożsame z innymi produktami reklamowymi stosowanymi przez firmy, którego zadaniem jest promocja – reklama produktu, marki, firmy na nowych interaktywnych platformach medialnych.


Filmowy spot reklamowy

Filmowy spot reklamowy to krótki – zazwyczaj 15-30 sekundowy film, mający na celu w ciekawy, skondensowany sposób przekazać promowaną treść kierowaną do określonego odbiorcy. Prezentacja tych form reklamy najczęściej odbywa się w telewizyjnym paśmie reklamowym przeznaczonym do emisji tego typu produkcji, tworząc tak zwane „Bloki reklamowe”. Ze względu na cenę czasu antenowego, forma tej reklamy musi bezwzględnie przestrzegać jasno określonych wytycznych czasowych, Cały przekaz reklamowy musi zamknąć się w ściśle określonych ramach.

Spoty reklamowe produkowane są również dla potrzeb prezentacji na zewnętrznych nośnikach typu ekrany ledowe – telebimy. W tych przypadkach również musimy przestrzegać krótkiej formy prezentacji. Dodatkowym utrudnieniem jest najczęściej brak możliwości korzystania ze ścieżki dźwiękowej. W odróżnieniu od spotu telewizyjnego gdzie do wykorzystania mamy pełną gamę czyli audio i wideo.


Film reklamowy – promocyjny

Film reklamowy – promocyjny, to zdecydowanie dłuższa prezentacja mająca na celu, podobnie jak w przypadku spotów reklamowych, zaprezentowanie produktu, firmy, usługi, wydarzenia w dłuższej formie prezentacyjnej. W zależności od medium, w którym będzie emitowany film reklamowy, jego przeznaczenia i docelowego targetu, filmy promocyjne – reklamowe możemy sklasyfikować w kilku najbardziej popularnych działach emisyjnych:

  • telewizyjny (najczęściej spot reklamowy – względy drogiego czasu antenowego)
  • kinowy (najczęściej spot reklamowy jak i film reklamowy – niższy koszt emisji)
  • internetowy (najczęściej film reklamowy – rzadziej spot promocyjny, uzależnione od platformy emisyjnej)
  • prezentacja na zewnętrznych nośnikach – telebimy – ekrany diodowe
  • dział firmowej emisji wewnętrznej (dowolne produkty reklamowe prezentowane na wewnętrznych kanałach emisji, stronach internetowych, internetowych kanałach video)

Wideo prezentacje multimedialne

To kolejna forma reklamy, jednakże ze względu na formę realizacji różniąca się od wyżej przedstawionych produktów. Prezentacja multimedialna najczęściej wykonywana jest na potrzeby własne firm – przedsiębiorstw, korporacji. W tego typu produkcjach określony jest temat: np. film instruktażowy, prezentacja produktu – firmy, reklama obiektu, prezentacja wizerunku itp.

Najczęściej prezentacja tych form reklamowych odbywa się poprzez kanały internetowe, oraz wewnętrzną sieć emisyjną danej firmy. Wewnętrzna sieć emisyjna to głównie, kanały multimedialne, prezentacje na stronach www, czy na ogólnych kanałach prezentacyjnych np. Youtube, Vimeo itp.
Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do wyboru Waszego produktu, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie postaramy się doradzić, podpowiedzieć i wspólnie wybrać najbardziej odpowiednią dla Państwa formy reklamy multimedialnej.
Zapraszamy