CENNIK OKLEJANIA MAŁYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
Cena oklejenia samochodu
zależy od kilku podstawowych czynników. Pierwszym istotnym elementem to wielkość samochodu i grafiki do aplikacji. Drugim to wybór rodzaju reklamy która będzie wyklejania na samochodzie. Rodzaj reklamy jest związany z potrzebą określenia wymagań klienta co do funkcjonalności przyszłej reklamy oraz metody jej wykonaia. W tym przypadku podejmujemy decyzję o użytych rodzajach foli do aplikacji i sposobu wykonania oklejenia. Różnice w cenie poszczególnych typach folii może dochodzić nawet do 1000% pomiędzy foliami najtańszymi a tymi z najwyższej półki cenowej. W naszej filozofii działania pierwszym i najważniejszym elementem, jest poznanie oczekiwań klienta co do funkcji jaką ma spełniać reklama oraz oczekiwanego efektu końcowego. Jeżeli poznamy oczekiwania będziemy wstanie pomóc przy wyborze formy i rodzaju proponowanej grafiki na samochodzie.
CENNIK OKLEJANIA SAMOCHODÓW – GRUPA: MAŁE AUTA OSOBOWE
- Mały samochód osobowy – oklejenie reklamą wykonaną na foliach polimerowych i monomerycznych.
- Grafika reklamowa do wyklejenia – wycinana ploterem – naklejki w formie napisów, liter, znaków.
- Cena oklejenia – wykonania reklamy obejmuje:
- 2 x drzwi boczne (wg, schematu) i 1x klapa tylna bagażnika
Cena oklejenia: od 349,00 zł
- Mały samochód osobowy – oklejony grafiką opartą na foliach polimerowych i One Way Vision.
- Reklama – wycinana ploterem – naklejki w formie napisów, liter, znaków,logotypów
oraz wydruków wielkoformatowych na foliach One Way Vision - Cena oklejenia – wykonania reklamy obejmuje:
- 2 x drzwi boczne (wg, schematu) + 2 szyby boczne;
- 1x klapa tylna bagażnika grafika wektorowa + szyba tylna
Cena oklejenia: od 499,00 zł
- Mały samochód osobowy – grafika do oklejenia oparta na foliach polimerowych, wylewnych i One Way Vision. Reklama – wycinana ploterem – naklejki w formie napisów, liter, znaków, logotypów oraz wydruków wielkoformatowych na foliach OWV oraz wylewanych
- Cena oklejenia samochodu – wykonania reklamy obejmuje:
- 2 x drzwi boczne (wg, schematu) + 2 szyby boczne + elementy błotników
- 1x klapa tylna bagażnika + szyba tylna bagażnika + klapa tylna wektory
Cena wyklejenia: od 699,00zł
- Oklejnie małego samochodu osobowego – folia ploterowa, folie polimerowe, wylewane oraz One Way Vision. Grafika drukowana w całości na foliach wylewanych oraz OWV.
- Wycena obejmuje: drzwi boczne, słupki łącznikowe, szyby 2x boczne i 1x tylna, elementybłotników tylnych i drzwi przednich wraz z klapą tylną.
Cena aplikacji reklamy: od 899,00 zł
- Oklejnie całopowierzchniowe małego samochodu osobowego – folia wylewana,
oraz One Way Vision. Grafika drukowana w całości na foliach termoplastycznych 3D oraz OWV. - Wycena obejmuje: oklejenie grafiką reklamową całej powierzchni auta
(bez szyb przednich i bocznych drzwiowych)
Cena wyklejenia: od 1290,00 zł
UWAGA! Cennik oklejenia samochodu nie obejmuje: projektów graficznych, elementów z folii odblaskowych, zakupu lub wykonania zdjęć produktowych.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wykonaniem projektu graficznego reklamy na samochód prosimy o zapoznanie się z cennikiem realizacji projektów oklejeń grafikami reklamowymi na samochodach >>> Ceny projektów graficznych
Podane w cennikach wartości są cenami orientacyjnymi, które należy traktować w przybliżeniu. Cena konkretnej usługi projektowej uzależniona jest od rodzaju projektu (wektorowy – bitmapowy), grafika na płaskie powierzchnie, oklejenie cało powierzchniowe itp. Konkretna wiążąca wycena odbywa się po zwymiarowaniu samochodu i zapoznaniu się z preferowaną przez klienta formą reklamy.
Cennik oklejania samochodów – uzupełnienie informacji.
Poniżej prezentujemy poglądowe grafiki przedstawiające grupę małych, średnich i dużych pojazdów ujętych w cenniku. Oklejamy również samochody dostawcze, ciężarowe, przyczepy samochodowe, naczepy TIR, autobusy i tramwaje, łodzie motorowe – żaglowe itp.
MAŁE SAMOCHODY OSOBOWE
ŚREDNIE SAMOCHODY OSOBOWY
DUŻE SAMOCHODY OSOBOWE
Niniejszy cennik oklejania należy traktować orientacyjnie, gdyż na wykonanie reklamy składa się wiele czynników pośrednich, mających niebagatelny wpływ na cenę końcową oferowanej usługi. Każdorazowo zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z pojazdem przeznaczonym do oklejenia – wtedy to następuje miarodajna i wiążąca wycena ofertowa usługi. Prezentowana oferta cenowa nie jest cennikiem w rozumieniu kodeksu handlowego.
JAKĄ FOLIĘ DO APLIKACJI REKLAMY WYBRAĆ?
Folia monomeryczna – najbardziej ekonomiczny wariant oklejenia samochodu
Oklejanie samochodów wiąże się nierozerwalnie z koniecznością zastosowania odpowiedniego rodzaju folii samoprzylepnych. W zależności od rodzaju reklamy i miejsca oklejenia, do wyboru mamy kilka jej rodzajów. Pierwszą najbardziej popularną, najbardziej ekonomiczną i najczęściej używaną jest:
Oklejamy nią głównie powierzchnie płaskie oraz elementy przeszklenia samochodu. Folia ta klasyfikowana jest jako ekonomiczna średniookresowa. W przypadku gdy nie zależy nam na kilkuletniej intensywnej eksploatacji reklamy na samochodzie, jesteśmy wstanie zaakceptować pewne kompromisy z tym faktem związane to ten rodzaj folii jest przez nas w 100% rekomendowany.
Jeżeli podstawowym kryterium wyboru rodzaju oklejenia jest cena – czyli wariant ekonomiczny jest priorytetem, to naprawdę polecamy zastanowić się nad tym rozwiązaniem. Z pewnością jest to opcja z najlepszym stosunkiem ceny do wartości planowanego czasu eksploatacji reklamy. Niestety jest tylko jeden podstawowy warunek dotyczący stosowania – powierzchnie płaskie bez przetłoczeń i wyobleń. Jeżeli samochód – pojazd w miejscach planowanego oklejenia jest nieregularny, to musimy brać pod uwagę, drugi popularny produkt czyli folie polimerowe.
Folia polimerowa – oklejamy powierzchnie nieregularne na samochodzie.
Ten rodzaj folii stosujemy wszędzie tam gdzie powierzchnia elementu karoserii samochodu do nie jest płaska. W praktyce są to lekkie obłości, nierówności, delikatne wyoblenia powierzchni. Bardzo ważnym czynnikiem jest jej podwyższona trwałość – nawet 5 letnia. Drugim plusem jest jej cena – wyższa niż przy foliach ekonomicznych, ale jeszcze jest akceptowalna w stosunku do folii wylewanych. Trzecim istotnym plusem jest jej podwyższona odporność na promieniowanie UV. Niestety folia polimerowa nie nadaje się do cało powierzchniowego.
W przypadku gdy nasza koncepcja i wizja reklamy wiąże się z koniecznością zmiany koloru samochodu lub grafika reklamowa ma obejmować oklejenie powierzchni obłych, to pozostaje nam do wyboru najwyższej jakości materiał jakim są:
Wylewane folie samoprzylepne do oklejenia samochodów o powierzchniach obłych.
Jest to grupa najbardziej polecanych folii reklamowych. Używamy ich nie tylko do cało powierzchniowych oklejeń, ale również wszędzie tam gdzie głównym kryterium jest wytrzymałość, niezmienność koloru przez dłuższy czas niż standardowy okres gwarancyjny. Folie wylewane to również najbardziej wymagający materiał dla firm aplikujących je na samochody. Folie wylewane to mówiąc najogólniej taki przysłowiowy „Mercedes” wśród materiałów do oklejania samochodów. Dlaczego zatem nie jest stosowany jako podstawowy produkt do wykonywania reklam na samochodach? Jak zwykle przyczyna jest prozaiczna – to jego dość wysoka cena w stosunku do pozostałych materiałów samoprzylepnych używanych w reklamie.
Jak długo trwa proces oklejenia samochodu?
W zależności od rodzaju reklamy, wielkości samochodu i zastosowanych folii, standardowy czas wykonania usługi wynosi jeden dzień roboczy. W przypadku aplikacji na foliach wylewanych zalecane jest minimum 48 godzinne przebywanie samochodu w stabilnych warunkach temperaturowych. Podyktowane jest to wymogami technologicznymi polegającymi na konieczność wykonania obróbki termicznej po wyklejeniu samochodu. Auta ciężarowe i dostawcze w standardowej opcji graficznej oklejamy w czasie 24 godzin od chwili dostarczenia przygotowanego samochodu. Auta dostawcze i pojazdy specjalne to minimum 24 godzinny cykl wykonania usługi. W przypadku usług nietypowych i pojazdów niestandardowych stosujemy indywidualny tok realizacji usługi.
Oklejanie samochodów – informacje podsumowujące.
Jaki rodzaj oklejenia wybrać, tak aby był on najlepiej dopasowany do oczekiwań, potrzeb i możliwości finansowych zamawiającego. Niestety jest to bardzo trudne zadanie nie znając faktycznych wymagań klienta. Najlepszym sposobem jest przeanalizowanie swoich głównych priorytetów i oczekiwań. To klient przede wszystkim musi wiedzieć które elementy są dla niego najbardziej istotne, a z których ewentualnie mógłby zrezygnować lub zastąpić je bardziej ekonomicznymi rozwiązaniami.
W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie postaramy się doradzić odpowiedniej techniki oklejenia Państwa samochodu, tak aby efekt końcowy był jak najlepiej dopasowany do oczekiwań.
Zapraszamy do współpracy.