Gadżety reklamowe

GADŻETY REKLAMOWE KTÓRYMI ZASKOCZYSZ SWOICH KLIENTÓW

Gadżety reklamowe z Twoim logo, hasłem reklamowym, będą miły gestem dla Twoich Klientów i Kontrahentów. Dzięki takiemu upominkowi przedłużysz pozytywny wizerunek swoich kontaktów biznesowych. Warto postawić na upominki – gadżety firmowe, które będą nie tylko eleganckie ale również praktyczne. Polecamy gadżety w ponadstandardowej jakości. Gadżety ekskluzywne adresowane do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Zobacz co możemy Ci zaoferować.

Tagline

Torby i torebki reklamowe z logo

Ekologiczne – materiałowe i papierowe torby reklamowe. Funkcjonalny i praktyczny gadżet z logo. W dobie większej świadomości ekologicznej, bawełniana torba na zakupy jest  świetnym pomysłem. Podobnie jak papierowe torebki, które w większości branż są po prostu przydatne.

gadżety reklamowe - wino

Gadżety dla miłośników wina

Podarowanie Klientom dobrego alkoholu zawsze jest miłym gestem, szczególnie przed okazjami takimi jak święta. Chcąc zrobić przyjemność swoim Klientom możesz podarować im np. ulubione wino w firmowym grawerowanym etui, cyfrowy termometr do wina, albo któryś z eleganckich zestawów do win. Taki prezent – upominek z pewnością nie pozostanie niezauważony. Obdarowany pozostanie pod pozytywnym wrażeniem otrzymanego gadżetu.

GADŻETY REKLAMOWE Z WYŻSZEJ PÓŁKI

Jeszcze do niedawna uważało się zasadniczo, że gadżety reklamowe z zasady powinny być tanie. W końcu po co inwestować w drogie przedmioty? Okazało się jednak, że owszem, tanie gadżety reklamowe jak najbardziej świetnie spełniają swoją funkcję, jednak czasem potrzeba czegoś więcej. 
I w ten sposób narodziły się właśnie ekskluzywne gadżety reklamowe. Jakie przedmioty mogą pełnić rolę takich gadżetów? Jakie firmy powinny w nie zainwestować?

Jakie przedmioty można zaliczyć do grupy ekskluzywnych gadżetów reklamowych?

Zasadniczo rzecz ujmując przedmiotów takich może być wiele, o czym jeszcze za chwilę powiemy. Niemniej jednak łączą je pewne cechy. Po pierwsze są to przedmioty wysokiej jakości, 
w zakresie cen dla swojego rodzaju znajdujące się w górnym przedziale, charakteryzujące się naprawdę starannym oraz precyzyjnym wykonaniem.
Stosunkowo często spotykane gadżety dla wymagających to zegarki, pióra, zestawy piśmiennicze, profesjonalne teczki konferencyjne, filiżanki, ekspresy do kawy. Czasem jednak można spotkać się także z pewnymi innymi pomysłami. Przykładowo firma produkująca piękną galanterię skórzaną może wyprodukować także proste, uniwersalne portfele wysokiej jakości z grawerunkiem logo firmy, przeznaczone właśnie na ekskluzywne gadżety reklamowe.

Dla kogo i kiedy przeznaczone są ekskluzywne gadżety reklamowe?

Zasadniczo będzie tutaj kilka grup osób. Przede wszystkim warto jednak powiedzieć, że tego typu gadżety raczej nie są dawne, aby przyciągnąć nowych klientów, lecz aby podziękować im za szczególnie korzystną transakcję, wieloletnie korzystanie z usług danej firmy itp.
Konkretniej zaś mówiąc takie gadżety na pewno będą pasowały do osób o wyższej pozycji społecznej lub zarabiających lepiej niż przeciętnie. Do tej grupy zaliczą się na pewno prawnicy, lekarze, wykładowcy, naukowcy, dobrze prosperujący biznesmeni. Są to osoby, którym nie wypada podziękować za współpracę plastikowym długopisem.
Teraz musimy odwrócić sytuację. Otóż niektórym firmom nie wypada dawać kiepskiej jakości upominków reklamowych. Jeśli świadczą one wysokiej jakości usługi, sprzedają luksusowe przedmioty albo prowadzą wysokiej jakości konferencje, spotkania, hotele to ich klienci na pewno powinni być traktowani również na odpowiednio wysokim poziomie.
Warto jednak jeszcze dodać, że czasem po ekskluzywne gadżety sięgają także całkiem zwyczajne firmy, które chcą podziękować klientom.
Czasem także dany ekskluzywny gadżet jak np. świetny ekspres do kawy przeznaczony jest dla całego zespołu. Zatem choć jego koszt cząstkowy jest dość wysoki, to jednak gdyby zakupić coś osobno każdemu członkowi, okazałoby się, że stać nas jako firmę na co najwyżej średniej jakości bibeloty.

Gadżety reklamowe dla wymagających – podstawowe kryteria?

O czym trzeba koniecznie pamiętać inwestując w takiego rodzaju produkty działu reklamy bezpośredniej.

Jakość gadżetów – to podstawowy czynnik powodzenia promocji.

No właśnie – wydawałoby się to dość absurdalne, jednak wiele osób próbuje zaoszczędzić, chcąc wyprodukować gadżety ekskluzywne stosując materiały niskiej jakości. Cóż – zdecydowanie niestety to się nikomu nie uda. Przede wszystkim osoby obdarowane, dla których miałyby być one przeznaczone, bez problemu rozróżnią gadżet masowy od tego z wyższej półki.

Stonowany design – elegancki wygląd – dobry projekt, to połowa sukcesu.

Ekskluzywne gadżety reklamowe podlegają bardziej wnikliwej i surowej ocenie przez klienta niż zwykłe gadżety reklamowe. Z tego też powodu muszą one być naprawdę dobrze wykonane. Co więcej gadżety reklamowe z wyższej półki musza mieć także odpowiednio stonowane barwy, klasyczny design oraz formę.

Kompatybilności przekazu marketingowego z charakterem firmy

Jednocześnie bardzo ważne jest to, aby gadżety ekskluzywne wyglądem oraz całą swoją formą nawiązywały zasadniczo do firmy, którą promują. A zatem przykładowo etui na dokumenty od firmy zajmującej się produkcją jachtów, może mieć obok wygrawerowanej nazwy firmy np. drobny symbol róży wiatrów. Skóra takiego etui może także być utrzymana w tonacji granatu, co będzie kojarzyło się z oceanami.

Indywidualny gadżet reklamowy Plecak z indywidualnym oznaczeniem

Przykładowe gadżety reklamowe w wersji ekskluzywnej?

Warto przytoczyć kilka przykładów takich ekskluzywnych gadżetów reklamowych oraz tego, kiedy i jak mogą być one użyte…

Filiżanka – kubek reklamowy z logo – to wciąż popularna forma upominków

Przede wszystkim takim przykładem ekskluzywnego gadżetu reklamowego może być właśnie filiżanka. Ładna, elegancka filiżanka ze spodeczkiem i miłym dla oka designem na pewno doskonale wręcz sprawdzi się w przypadku wyrażenia podziękowań za współpracę. Warto jeszcze dodać, 
że w taki gest może zainwestować wiele firm, oczywiście na czele z kawiarniami, czy firmami związanymi z kawą i herbatą, zatem jest to całkiem uniwersalny produkt.

Gustowny kalendarz – to całoroczny upominek reklamowy

Ekskluzywną formą upominku reklamowego także może stać się estetycznie oprawiony np. w skórę kalendarz. Będzie to znakomity gadżet dla biznesmenów czy osób prowadzących gabinet, którym kalendarze zawsze są przydatne. Dodatkowo wówczas z jednej strony nasze logo przyciąga uwagę klientów naszego klienta, dzięki czemu rozszerzamy zasięg reklamy. Z drugiej zaś owi klienci klienta także zaczną postrzegać jego firmę jako bardziej ekskluzywną. Przyczyniając się do sukcesu naszego klienta, zapewniamy jednocześnie sobie lepszą pozycję.

Gadżety dla prawdziwych mężczyzn – podręczny zestaw narzędzi.

Ten gadżet reklamowy z kolei świetnie sprawdzi się, jeśli chcemy zainwestować w coś droższego, a obdarowanym ma być mężczyzna. Zestaw podręczny w postaci przybornika to grupa upominków codziennego użytku, a ze spersonalizowanym nadrukiem, będzie dyskretnie  przypominał obdarowującego.


Zestaw piśmienniczy - znakomity gadżet - upominek reklamowy

W jaki sposób działają gadżety reklamowe – zalety i wady tej formy promocji?

Zasadniczo odnośnie ich działania, to warto powiedzieć, że generalnie rzecz ujmując działają one dokładnie tak samo jak różne inne gadżety reklamowe. Mianowicie budowane są podświadomie skojarzenia pozytywne. W przypadku gadżetów reklamowych o dużej wartości dochodzi jeszcze dodatkowo aspekt naturalnej chęci odwzajemnienia się za dar. Wobec tego klienci chętnie dzielą się 
z innymi osobami tym, skąd otrzymali dany ekskluzywny gadżet oraz jak przyjemnie jest go używać.
Warto jeszcze dodać, że zasadniczo takie gadżety wyróżnia to, że możemy dotrzeć dzięki nim do osób, przypadku których zwykłe reklamy zawodzą. Zapracowani biznesmeni, lekarze czy prawnicy 
z pewnością niespecjalnie oglądają telewizję czy czytają zwykłe gazety.
Ponadto takie gadżety doskonale budują wizerunek firmy jako naprawdę bardzo dbającej 
o klienta, mocno stojącej na rynku oraz eleganckiej i na poziomie.


Zestaw noża - przybornik - upominek - gadżet reklamowy

Pióro wieczne, gustowny zestaw piśmienniczy, ekskluzywny długopis to gadżety które zawsze są miłym upominkiem.

Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o niezwykle popularnym gadżecie reklamowym, jakim są zestawy piśmiennicze. Są to przedmioty uznawane społecznie za przedmioty ponadstandardowej wysokiej klasy. Pióra wieczne zawsze. Dlatego dając ją, otrzymujemy dwojaki efekt. Z jednej strony klienci czują się wyróżnienia, zauważają, że wkroczyli do innego świata, zatem też zwiększy się ich lojalność. 
Z drugiej strony zaś taki gadżet naprawdę doskonale nadaje się dla osób o wyższej pozycji społecznej.

Markowe notesy – kalendarze z logo to gadżety z grupy upominków codziennego użytku.

To ekskluzywny gadżet reklamowy, który na pewno spotka się z pozytywnym odbiorem. To także gadżet, którego potrzebuje każdy z nas. Jeżeli będzie odpowiedniej jakości z dyskretnym oznaczeniem, to z pewnością odniesie sukces.

Zestaw lampek do wina w personalizowanym opakowaniu

Wino samo w sobie uchodzi za alkohol nie pospolity – ale coraz częściej spożywany w sposób świadomy. Dobrze dobrane do wina lampki 
w spersonalizowanym opakowaniu na pewno zrobią wrażenie. Gadżet ten jest jednak raczej przeznaczony dla klientów, których znamy już bardziej osobiście. Prawdziwym faux pas byłoby bowiem podarowanie zestawu do wina osobie, która nie lubi alkoholu, wina albo do gorsza w przeszłości miała z tym problem.

Gadżety biurowe – upominki reklamowe do biura

Bardzo popularna grupa gadżetów do których możemy zaliczyć między innymi, przyborniki z logo, zestawy piśmiennicze, ołówki reklamowe, pojedyncze długopisy, stacje pogodowe, power banki, pendrive z nadrukami i wiele innych. Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem najbardziej popularnych gadżetów oferowanych przez SamART.

Zestaw gadżetów reklamowych dla mężczyzn lubiących survival

Ekskluzywne gadżety reklamowe

stanowią całkiem ciekawą alternatywę dla popularnych do niedawna tanich upominków reklamowych rozdawanych na masową skalę. Upominki i gadżety ekskluzywne znakomicie rozszerzają tę formę nieinwazyjnej – subtelnej i delikatnej reklamy.