PROJEKTY DLA REKLAMY I POLIGRAFII
Studio projektowe SamART
Projektowanie reklam – studio grafiki komputerowej – projekty ulotek folderów – projekty WebDesign – strony www – opracowania druku wielkoformatowego – projekty graficzne Wieliczka Kraków
Projektowanie reklam
Powiedz czego potrzebujesz? Projektujemy wszystkie materiały z zakresu małej poligrafii, reklamy na samochody, foldery reklamowe itp. Pozostańmy w kontakcie.
Rebranding firmowy
Jedną rzecz możemy zaprojektować na wiele sposobów. Pokaż nam swoje dotychczasowe materiały. Nie jesteś z nich zadowolony. Może rebranding?
PROJKT GRAFICZNY
Projekt graficzny, proces projektowania
Bez względu na to co projektujemy, dobra obsługa powinna połączyć gust i oczekiwania klienta, z doświadczeniem i wiedzą grafika. Świetnie jeśli grafik potrafi połączyć swoje pomysły w kontekście możliwości produkcyjnych konkretnych materiałów outdoor i indoor.
ULOTKI FOLDERY REKLAMOWE
Projekty folderów ulotek katalgów
Obsługując Państwa firmę szczególną uwagę zwracamy na materiały z zakresu małej poligrafii, których projektowanie wymaga szczególnej dbałości o detale. Warto wiedzieć, że na dobry projekt składają się wysokiej jakości materiały wyjściowe.
Możemy obsłużyć zlecenie kompleksowo. Pomóc w wyborze grafik z banków zdjęć, ale również wykonać zdjęcia do Państwa materiałów reklamowych w naszym studio fotograficznym.
LOGO FIRMOWE
Potrzebujesz firmowego logo?
Dowiedz się więcej.
Studio fotografii reklamowej
To bardzo ważny dział wspierający naszych grafików. Nie zawsze da się zakupić fotografię – ilustrację czy klip z produktem zaprezentowanym w sposób zgodny z koncepcją projektową grafika. To tu właśnie w porozumieniu z klientem realizujemy indywidualne sesje fotograficzne prezentując dany produkt w wersji najlepiej pasującej do danej koncepcji projektowej. Powyżej możecie Państwo podglądnąć kilka zdjęć – kadrów sesji produktowych wykorzystanych w dalszej produkcji materiałów reklamowo – promocyjnych.
Produktowe fotografie reklamowe realizujemy przy pomocy pełno klatkowych aparatów fotograficznych Nikon oraz Sony.
Zapraszając do współpracy oferujemy pełne wsparcie – doradztwo na każdym etapie realizacji usługi.
Ile kosztuje projekt graficzny?
W zależności od posiadanych materiałów – oczekiwań klienta – koniecznego zaangażowania dodatkowych elementów – cena jest bardzo różna. Jesteśmy elastyczni cenowo, wiemy, że nie każdy projekt wymaga tego samego zaangażowania, ilości propozycji, wizualizacji i że nie każdy Klient jest wymagający w takim samym stopniu. Dlatego też wiążącą i ostateczną wycenę podajemy kiedy zapoznamy się z materiałami, którymi dysponuje Klient. Orientacyjny ogólny cennik prostych prac projektowych znajdziecie Państwo pod tym linkiem:
cennik projektów graficznych.
Z zastrzeżeniem, że należy go traktować bardzo orientacyjnie.
Zgodnie z powyższym punktem – do wstępnej wyceny potrzebujemy kilku informacji dotyczących materiałów, którymi Państwo dysponują, a są to: ilości (objętość) tekstów do ułożenia, jakość i ilość materiałów zdjęciowych do obróbki i finalne oczekiwania jakościowe. Oczekiwania są szczególnie ważne. Nie wyceniamy przecież tego jak projekt wygląda, ale wyceniamy ilość pracy koniecznej do jego wykonania, aby uzyskać pożądany przez klienta efekt.
Tworzymy – projektujemy – opracowujemy
Proces projektowania reklamy jest złożony. Bez względu na to co projektujemy dobra obsługa powinna połączyć gust i oczekiwania klienta z doświadczeniem i wiedzą grafika. Projekty graficzne nie zatrzymują się przecież na etapie przesłanego do Klienta pliku i wstępnej akceptacji wizualnej. Dlaczego?
Ponieważ wszystkie projekty mają sprawdzić się użytkowo – np. to w formie wręczanej wizytówki, projektu katalogu reklamowego, ulotki, folderu czy bardziej złożonej formy prezentacji wizualnej. Realizowane projekty muszą być spójne z ogólnym wizerunkiem firmy – produktu. To właśnie na etapie rozmów – poznawania oczekiwań klienta wspólnie układamy koncepcję zgodą z tymi zasadami.
Jak wygląda praca nad projektem?
W zależności od tego co projektujemy (logo, wizytówka, ulotka, strona internetowa) zależy nam na profesjonalnym efekcie i wspólnym koncepcie. Czasami nasi Klienci dają nam szanse i pole do popisu. Czasem mają swoją, jasno określoną wizję danego projektu reklamy. Obie opcje są w porządku. Pamiętajmy jednak, że to że mamy długopis nie oznacza, że potrafimy napisać książkę, a sam fakt posiadania zdolności obsługi programów graficznych nie jest przecież gwarantem udanych projektów.