Reklama na samochodach Justus – oklejanie foliami ploterowymi
Oklejanie samochodów – ploterowe folie do grafik wektorowych
Reklama na samochodzie – wersja ekonomiczna
Decydując się na wykonanie indywidualnej grafiki reklamowej na samochód, musimy podjąć ważna decyzję. W jakiej formie chcemy prezentować reklamowaną treść. Wybór techniki oklejenia auta ma kolosalny wpływ na cenę końcową usługi. Wpływ na cenę reklamy składa się z kilku czynników do których należą: wybór techniki oklejenia, użyte materiały czyli folie, skomplikowanie projektu, czas niezbędny do wyklejenia zaprojektowanej grafiki
W tej części artykułu przedstawiamy wariant ekonomiczny oklejenia auta – czyli reklama wykonana przy użyciu folii ploterowych.
Folie ploterowe do reklam na samochody w wersji ekonomicznej.
Wybór techniki ploterowego wykonania reklamy zależy między innymi od projektu który powinien być wykonany bez użycia grafik bitmapowych i w większości na powierzchniach płaskich (jak najmniej obłych kształtów pod planowany układ grafik). Oczywiście można w wersji collage dołożyć elementy zdjęciowe, ale będą one miały wpływ na podniesienie ceny wykonania reklamy – oklejenia auta. Zatem bardzo ważnym elementem będzie wykonanie projektów zgodnie ze specyfikacją zlecenia – założeniami podstawowymi. Jeżeli ma być tanio i efektownie- trzeba zwrócić uwagę na rodzaj – formę reklamy oraz znaleźć i wyeksponować elementy, które wzmocnią jej przekaz.
Przykładem niech będzie prezentowany pojazd w którym 100% reklamy wykonane jest w technice wektorowej – czyli za pomocą ploterowego wycinania elementów i następnie przetransferowanie ich na karoserię samochodu. W tym przypadku nasz klient, ze względu na duża ilość posiadanych samochodów w swojej flocie jasno określił wytyczne. Reklama ma być “rzucająca się w oczy” – jednocześnie wykonana wg. standardów czyli księgi znaku. Problemem pozostało tylko dopasowanie zaprojektowanej grafiki na różne marki oklejanych aut.
Tutaj największym wyzwanie zostało postawione przed naszym studiem projektowym, aby każdy pojazd (pomimo różnych kolorów nadwozia i różnych modeli) był w 100% identyfikowalny z oznaczeniem Firmy.
Reklamy na pojazdach w wersji wektorowej to najbardziej ekonomiczny wybór techniki wykonania.
Projekt reklamy dostosowany do wymogów oklejenia.
Aby połączyć walory graficzne oklejonego samochodu z ekonomia wykonania musimy zadbać o ten aspekt już na poziomie określenia swoich wymagań w fazie przedprodukcyjnej. Aby usługa była wykonana w sposób zgodny z Państwa oczekiwaniami i możliwościami. niezbędnym jest określenie priorytetu, którym należy się kierować podczas przygotowywania projektu. Podczas projektowania Państwa reklamy grafik musi zadbać aby detale – elementy, które muszą się znaleźć na projekcie były możliwe do aplikacji w wybranej przez Państwa wersji cenowej. Dlatego też, zanim zdecydujecie się na wykonanie reklamy na swoim firmowym samochodzie, postarajcie się określić główne priorytety wyboru sposobu realizacji oklejenia auta.